När bladen skiftar färg kommer ja å skifta perspektiv.




[Alphyddan året 09! ]
vad som komma skall, ja hur ser min höst ut ? Just nu så har man ett jobb men sen i augusti så försvinner det så nu börjar jakten på något nytt och fräsht!. Ska se om man kan få in en fot i serverings yrket , springa runt med mat på tallrikar högt upp i luften balanserandes på en hand. Eller kötta på mer inom städyrket. Eller vänta !
Man borde må göra en hel omvändning och välja något som jag aldrig har gjort förut bara för att man vågar! Ja frågorna är många men endå så känner jag mig trygg, just nu i denna sits. Är det konstigt lr vet jag bara att det kommer att lösa sig, Ja jag är en opitmist!. Lev nu!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0