Choooklad!!! . Arbetsledare Rickard?

Godmorgon till er mina läsare!
-

Sugen på choklad ja är, bra random. Men det skulle inte vara fel med en liten chokladkaka ( 200 G) för tillfället, vill bara trycka i mig hela och se hur min vita T-shirt blir alldeles chokladig , men då skulle ja börja slicka på den. Man vill ju inte slösa bort på choklad ! (Y). crawings is the shit.
-


PÅ jobbet så slängde jag fram ett förslag om förbättringar inom våran arbetsgrupp och det gick igenom :) så nu nästa vecka ska vi sätta verket i gungning så att vi får det organiserat. Samt att vi som arbetare kan utföra vårat jobb så optimalt som möjligt med dem erfarenheter samt förmågor vi besitter. 
 
Rickard som arbetsledare? oýeah! B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0