Flytthjälp och sjukling , life´s good

´






Det är måndag och jag är inte på jobbet utan jag ligger hemma och är förkyld samt en liten släng av feber, japp jag har blivit sjuk. Knarkra hostmedicin, Ipren , vatten och mina serier- tack och lov för DvDboxar!

I Fredags så hjälpte jag Emma med att slänga sina soffor ut genom fönstret samt alla andra möbler som hon inte skulle behöva ta med sig till Skåne. Japp min bästa vän flyttade tillbaka till sina hemtrakter och jag kommer att sakna henne grovt mkt!.
Vem är det nu som man ska ta en spontan kaffe med och lyssna HArdstyle musik med under flera timmar?. samt göra alla dessa konstiga upptåg med?. Jaja det är inte så långt till Skåne, tågen rullar på somn alltid (Y).

 Så i Lördags var man förbi och sa Hej då, självklart så grät jag, vem skulle inte göra det när ens bästa vän drar till danmark :P.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0