Sjukdom och förhör av polisen klockan 03:00 på morgonen, life´s good






Sjukdomen vägrar att släppa mig helt och hållet men jag tog mig till jobbet ändå i onsdags för jag pallde inte längre och vara hemma . Det blir bra långtråkigt efter 4 dar i soffan med tv´n. Man märte av att jag var inte helt i form och nu 3 dagar senare så har saker och ting blivit bättre men träningen som var planerad för idag blir tyvärr inställd-.-. Får se hur halsen mår till nästa vecka, om den är bra då är det åter dags för att kötta sönder!

 Måste ta igen nu efter 2 veckor förkylning, okej jag kommer att börja lugnt för jag vill inte börja om med ytterligare en sjukdom lr ännu värre en ny skada :/. JA annars så var veckan en chill sådan ,

Polisen var förbi klockan 03:00 i förrgårmorse för att förhöra mig . Robbans moppe ahde blivit stulen och dem trodde att det var jag som dem jagade under natten och att det var jag som hade krockat med dig och att det var jag som hade blivit brutalt skadad under jakten samt haft energin att springa från olycksplatsen, men dem hade fel utan jag hade sovit hela natten  varit i kyrkan udner kvällen och det fanns inte ett enda blåmärke på mig. Men skönaste kommentaren utav dem .
- "Men en kyrklig får väl inte ljuga". För dem trodde inte helt på mig att jag hade varit i kyrkan under kvällen . Aja dem gjorde bara sitt jobb det är inte alltid man ser dem och nu stod dem vid ens egna farsdörr . 

Igår så kollade när ku körde forboll i går och fick tillfälle att snacka med en gammal polare vid namn Ante, alltid lika trevligt! :).


Snön är här igen , hiss lr diss på den frågan ? , aja snart är våren här på rikigt så vi får vänta ett litet tag till :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0