Gamla och nya äventyr i nuet.






Vurpade med cykeln idag, sälen nedför estradsbacken , Modevisning på jobbet ! :D, Städade / dansade med Beatrice genom våra salar , och efter alla dessa äventyr så träffade ja på en gammal kär vän vid namn Desireé , Alltid lika kul att träffa henne fast vi bara träffar på varandra helt random ungefär var tredje månad men alltid lika trevligt å snacka , en go tjej det där! .

Hemma  från Åland!. Och jag vill bort igen! . faktist så saknade jag aldrig södertälje ,Sverige. Jag vill ut på fler äventyr nu ! . Jag borde ha saknat det för här har man allt, familj, vänner sina materilla ting men på något skönt sett så var det som bortblåst, bara dra ut med ingenting förutom ett mål och lite pengar i fickan sen så bara börja röra sig. Vilken frihet, ingen dag blir den andra lik och tänk på allt man kommer uppleva och sen alla dem människor man träffar.  som desireé skulle ha sagt - "Nu drar vi ut på nya Äventyr, Rickardoo! ".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0