Lördagen den 26 maj. Sång som berör rakt in i hjärtat,









Lördagen : Tog mig ner till Maren för att se bästa Andrea uppträda för sin första gång med låten Hanna av Melissa Horn, och jag är förundrad över att hon inte har gjort det tidigare, hon hör hemma där uppe !. Hon framförde låten med en sån känsla och det blev svårt att hålla kameran still . Men  vilket jobb å stå där framme inför så mkt folk, all creed till Andrea ! keep it up!:).
sedan bar det av på nya äventyr med Johnny och ylva, Johnny drog fram sin nyköpta basketboll och vi köttade sönder på Soldalaskolansplan, waow jag och ylva fick tokspö av bror min ! . Det sitter kvar i honom efter alla dessa år! :D.
Kvällen slutade inte där utan vi plockade upp Alicia och slog oss ner i mitt rum för att följa Eurovision och så klart vann Sverige! Fuck yeah! En sån klockren dag! fler av dessa ja gärna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0