Oscars Skiva! :D









Här har det allt varit dött!!!. I söndags så jobbade jag röven av mig , hade en servering på 130 pers plus ett sällskap på 60 pers så det blev att börja jobbet 10:00 kom därifrån lagom till halv sju... död. byta om äta fort , duscha och sen möta upp Johanna för att gå på Oscars studentskiva ! :D fuck yeah va kul vi hade det! så grymt skönt folk och dansgolvet var stekhett!.
NAttbussen hem var som den brukar, ett gäng längst bak som skriker och gormar, spelar upp sin musik för hela bussen för dem tror att alla gillar just deras musik , hehe vi var den gruppen! :D . Väl hemma till fyra så var det bara å sitta uppe tills det var dags för å gå till jobbet. Tog mig igenom dagen med kaffe och redbull! Däckade sedan i sängen 20:15 efter 36 H utan sömn!. Och jag gör det så gärna om det fler gånger!  Fuck Yeah! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0