Ta av dig allt förutom trosorna.






ja gårdagen bjöd både på det ena och det andra, började morgonen med en härlig och behövd sovmorgon!. Sedan bar det av till Södertälje sjukhus för ett trevligt besök med Den stora tunnan vid namn Magnetröntgen, därför den underbara klänningen  ;). Sjuksköterskan var allt rolig hon.

Ssk- Du får byta om bakom detta draperi , så ta av dig alla kläder och trosorna.
Jag kollar på henne med ett superflin. Hon yttrar då väligt fort: 
ssk:  UNderkläderna.
jag: Du vet inte vad jag har här under ;).
Hon går iväg och skrattar. Helt klockrent om ni frågar mig :D:

 så nu får man nog äntligen reda på vad som spökar i mitt knä!. Efter 20 minuter i "tunnan" så bar det av till JObbet för Begravningsfika, köttade på bra , fick dra hem vid sextiden och där hemma väntade den underbara Pizzan! :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0