Det här är tåget och det är dags för avgång! :)

Ett år äldre blev man för hela två dagar sen och ska man känna någon skillnad, ja det gör jag, iaf om man kollar tillbaka ett år , vart jag var då och vart jag va råp väg. HEhe om ni känner mig rätt så är det något som är viktigt för mig är just såna ting, jag blickar ofta tillbaka och minns det som har varit, roliga, trevliga och sorliga minnen . Men jag gillar den resan jag har varit med om hittils och då menar jag i allt ajg har fått uppleva av mitt liv, oavsett om det har varit positivt eller negativ.
Ja det negativa kan man ha sluppit men jag har lärt mig så mkt av det, och det ger mig också styrkan att gå vidare, framåt! :).
Ja nu är jag på Cafe Rival och köttar kaffe varje dag och för ett år sen var jag arbetslös, blev singel, tränade en hel del, tecknade, umgicks jätte mkt med stampi dampi som nu bor någon annanstans i Sverige , saknar henne!. kollade mkt film med Alicia!:) vilka sjuka filmer vi såg!, var iväg till Norrköpng på rejw ,seadn blev det vinter sedan vår: återupptog kontakten med mina gamla klasskompisar, Söder, jonsson och andersson!, började hänga emd den goa killenn Fredde!. började jobba på st:ragnhildsgården där jag vill lära mig den ädla konsten i golvvård, heheh:). sedan nu är man på Rival!.

Detta fick bli allt mer lr mindre för klockan är snart kvart i nio och det är dags å sova, ska ju upp vid fyra och kötta upp 70 mackor!

Ett år tillbaka i samma skor och kläder så kunde jag aldrig tro att jag skulle ha ett jobb i sthlm, bo i sumpan , ta tunnelbanan för att komma till jobbet, damn vad jag trivs i sthlm! :D,
JA vad livet kan överraska en!. Tänk att det är så många år kvar och så mkt jag inte än har fått uppleva, alla människor kvar å få lära känna!. ja livet är mitt äventyr och nu åker tåget vidare till nästa hållplats. ska bli intressat å få se vilka som kliver på och följer vidare på min resa! :) jag hälsar er välkommna nu är det dags för avgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0