Ni följer mig än <3

HUr ofta är man innne på en dator som totalt tar över 15 minuter å starta upp för att sedan ta sig det angagemanget å skriva på bloggen när man nu har en Ifåne som gör saker och ting så mkt lättare?. Ja nu sitter man och diskdefragementerar datorn för att hoppas att den skall jobba snabbare .
Sjuk har man blivit, tog mig igenom dem sista två jobb dagarna med nöd och näppe och nu sitter man här med en kropp som är mör som kött. I övermorgon så är det dags igen för ett Event i Norrköping, skall ha blivit frisk tills dess !. Kötta Citronvatten och vila som en flodhäst!. Hoppas att allt är bra mer er stadiga läsare som följer mig fast att jag suger så hårt på å uppdatera!. over and out for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0